بعضی از دوستان قول داده بودند تکلیف انجام بدهند تشویق شدند

ولی از روز شنبه هر دانش آموزی که دوست ندارد

در کلاس باغ گل مریم باشد تکلیف ها را ننویسد

بچه ها گفتند ما می نویسیم و من آهسته گفتم : بچه ها در برگ ریاضی که عکس کارتون بچه است عدد قبل و بعد آن را هم بنویسید ولی شما گوش هایتان را بگیرید و نشنوید دیدم با دقت بیشتری گوش دادند و مخصوصا در دفتر روز نگار تکلیف را نگفتم بنویسند که دقت در شنوایی تقویت شود و از حافظه بیشتر استفاده کنند.

امروز یکی از اولیا که داندانپزشک بودند ضمن لطف و ابراز قدر دانی قرار شد معاینه دندان از بچه ها بعمل آورده و در مراجعه بعدی اشکالات بهداشت دهان و دندان بچه ها بر طرف شود قبلا از همکاری ایشان تشکر می شود .

در ساعت حفظ قران بچه حروف مشترک وصداها را بصورت فردی سوال شد و نکات خاص مثل الف کشیده و الف کوتاه در قرآن یک صدا می دهند را یاد گرفتند و سوره توحید و عصر تمرین دست جمعی بصورت حفظ انجام شد  بچه حضور در نماز خانه برایشان جالب بود و قرار شد با هماهنگی با خانم خدابنده لو تجهیزات صوتی و تصویری مدرسه برای استفاده بهینه بخصوص برای کلاس خودمان بزودی انجام شود .

همیاری اولیای محترم را در این راه خواستاریم .

در صورت تقاضای اولیا در جهت آموزش با کامپیوتر به صورت رایگان

در روز سه شنبه ها از ساعت ۱۲ تا ۳۰/۱۳ اعلام آمادگی می کنم .

یک اولیای عزیز هم قرار شد در خرید وسایل بازی و آموزشی در این راه زحمت کشیده و اقدام نمایند

از دیگر اولیایی که داوطلب هستند در جهت رفاه حال و آموزش این گلها اقدام نمایند

 با کمال میل پذیرای لطف ایشان هستیم .

در دو هفته اول مهر آموزش ها

به طریق یادآوری  دروس سال قبل ایجاد آمادگی برای سال جدید است

یکی از اولیا فرمودند سخت بگیرم

و من گفتم دوست دارم اول بچه آموزش ببیند

 و بعد از او کار مورد نظر را بخواهم و باید به بچه فرصت دهیم !!! 

درس اول ای خدای مهربان را دختر گلمان برای شما می خواند لطفا برای تشویق بیشتر او با دقت به

خواسته هایش اهمیت بدهید و با خوب گوش دادن به او ارزش قائل شوید .

و به او بگویید از شما در مورد متن سوال کند

و شما جواب بگویید که بداند به صحبت هایش خوب گوش کرده  اید

و در ضمن او را در زمینه روان خوانی و اعتماد و خوب صحبت کردن در مورد مطلب خاص و ... تقویت کنید

از همراهی شما در پیشرفت دختران گل صپاث گضارم  

راستی مامانای خوب من درست نوشتم ؟؟

برای توجه او به او بگویید خودش در کتاب این کلمه را مثلا پیدا کند

 و درست آنرا بنویسد و با آن یک جمله بسازد

توجه نمایید در املای او بیشترین اشتباهات در کجاست

نقطه بالا و یا پایین می گذارد و یا بعضی حروف را جا می اندازد

و یاکلمه را جور دیگری می نویسد

تا چاره کار را ببینیم در چیست ؟

در دقت او یا حواسش پرت می شود

و یا مشکل شنوایی !!

 

لطفا از خودکار قرمز استفاده نشود